tirsdag 10. februar 2009

Meg

Øy.
Jeg fant ut i dag, at det står omtrent ikkeno' om meg. Heha. Fuck, dessuten er blogg-greia mi fucka. Fordi ingenting blir som jeg vil D:
Sorry for min umåtelig irriterende uvane for å si Fuck. :/ Vel, jeg har kanskje tenkt å legge ut bilder av denne bolla. Men det kommer senere.
Nå får dere nøye dere med å måtte sitte å lese om meg, for å kjenne meg. Men er ikke det det multi-millionære utrykket sier "Lær deg å kjenne før du dømmer" eller bare " Det er innsiden som teller" - selv synes jeg det der er bullshit, for jeg er en utrolig ( desverre ) overfladisk person. Det er jo egentlig kanskje ikke utseende som burde bety noe, men det gjør det. Det betyr sånn ca. 50% ( hvertfall ), men for det, det betyr jo ikke noe om andre ikke synes personen er pen, så lenge du selv sier det. Men man er ikke sammen med en man ikke synes er attraktiv, dessuten, hvordan ellers finner de fleste kjærster når de blir "forelska" ved første blikk? - det første man tenker på, enten man er jente eller gutt, er utseende.
Selv om vi ikke forlanger at man skal se ut som en bodybuilder/modell. :) Jeg skravler meg bort, det er noe av det verste med meg, men siden det ikke er det værste - bør du være redd. ;p
Jeg er et lykkelig menneske.
Jeg har så og si fire jenter i livet mitt som betyr alt for mye.
Synnøve, min aller beste venn.
Therese, som er som en søster for meg.
Jenny, som alltids er en morroklump.
Hege, som er der for å si dumme ting.
Sånn ellers har jeg jo mange andre jeg er veldig glad i.
---
Jeg liker å tegne, og går på tegne og malekurs med Therese. Jeg får også kjeft for å tegne i timene ><
Anyways; jeg liker å tegne personer, som dog ikke likner helt på en ekte person, mer en slik anime-person.
Det er muligens fordi jeg liker å se på anime, og derfor har jeg vel bare fått det derifra.
Og btw; jeg er stort Disney fan. (h)
---
Jeg liker også kjempe mye å danse.Selv om jeg kanskje ikke er så god (a)
Men uansett, skal jeg nok bli bedre, ettersom atjeg, Jenny og Julie har starta på dansing.
---
Utenom at jeg går på dansing, er jeg utrolig lat på skolen har jeg alltid en grunn til ikke å ha gym
- mest for å plage den stygge pedofile gymlæreren. Og hver dag etter skolen, sovner jeg.
Dermed etterfulgt av en søvnløs natt. :/
---
Foreløpig har jeg jobbet på La Baguette,og en gårdsbutikk i hutiheiti.
Og nå, om jeg gidder, er jeg med min pinglette storesøster (på 23år) å vasker en barnehage, fordi hun ikke tørr å være der alene. Haha!
Mens jeg og Therese, egentlig har planer om å finne jobb,har vi ikke gjort noe stort ut av planen enda.
---
Jeg har åtte søsken ( inkl. stesøsken )som jeg er glad i, hvertfall de jeg kjenner best.
Selv om nå så bor jeg bare hjemme med Mamma og lillesøster.
Dessuten, er jeg ultra glad i mamma. Sånn utenom når hun er sur. Da diskuterer vi MYE.
Men ellers, er mamma kjempekul. Og jeg har andre som kan si det samme så det er ikke bare en tom påståelse.
Moren min kjefter huden full på lærerene mine, når jeg blir sendt ut på gangen og sånn. I stede for at jeg får kjeft av mamma x3
---
Også, forresten siden jeg fyller femten, 30.12. så skal jeg konfirmeres dette året, og jeg tar "borgelig" .
Så det er det som holder jeg opptatt på torsdagskveldene.
---
Ellers, så liker jeg klær, ikke bare å kjøpe klær -men når jeg var liten fikk jeg symaskin osv.
fordi jeg hadde fått så dilla på å lage egne klær.Jeg skulle gjerne gjort det nå også, men jeg har aldri tid.
---
Jeg ELSKER sminke. Det er livsviktig å sminke seg før jeg går ut.
Og uten mascara føler jeg meg naken - ikke missforstå, jeg er ikke sånn ultra-bærte.
Bare det at sminke interesserer meg. Jeg bruker masse sminke, men det synes ikke så
mye da, sånn som på visse andre jeg vet om. Jeg kan beherske meg.
Men uansett hvor mye jeg liker sminke, tror jeg aldri at jeg kunne hatt det som yrke.
Jeg hater å ta folk i ansiket, dette gjelder som regel alle.
Bortsett fra de jeg kjenner utrolig godt og selv hater jeg å bli tatt i fjeset, eller bli sminket av andre

Forresten, jeg liker to kjendiser, den ene ikke så kjent som den andre.
Den ene er Hayden Panettiere og Skye Sweetnam. De er ikke slike fjortis-kjendiser som visse andre, og de er ikke redd for å vise hvem de er.


Ingen kommentarer: