lørdag 14. februar 2009

Tenåringsdrama

Jeg hater læreren min, eller to. De mannelige. Erlend, gymlæreren min er typisk mann, og skjønner ikke at jenter ikke skal bade med mensen, stygge jævelen burde faen meg kjent hvordan ordentlig mensen-smerter er, skulle sparket ham i ballene for så å stå der å nyte det, og spørre om han ikke ville løpe ti runder for meg. Oddbjørn, min fastlærer, skulle faen meg hatt pappa permisjon for livet, i stede for at det går utover oss at han ikke sover om natta pga. ungen sin. Anyways; jeg ble med Therese til byen på torsdag, i stede for skolen ( dumt, jaja ) der vi fant ut at vi skulle ta bussen tilbake til skolen, og ta bussen videre hjem til Therese, men så rakk vi ikke den første bussen, så jeg lånte en bok til særoppgava mi, så kjøpte vi en kakao og satt på biblioteket og snakket, til vi igjen gikk ut og venta på bussen, og ide bussen kom, tenkte jeg over at de andre hadde hatt svømming, så de tok nok den samme bussen som oss. Så i det vi gikk inn på bussen, ble vi busta. Deretter ble vi sittende å vente i gangen og aulaen til vi sluttet, og jeg fortalte mamma det selv at jeg hadde skulka, fordi det er best at jeg sier det. Men uansett hun ble sur, og jeg ble truet med husarrest og ikke lov til å dra på ballet. Så hele den halvtimen satt jeg å sutra, til det nesten tok livet av Therese. Hah. Så dro vi hjem til Therese, sovnet og dro til konf. Men jeg fikk dra på ballet da, heldigvis :) Men må sitte hele helgen å passe unger, og den dritungen, bæsja i trusa, og klinte det utover hele sove-sofaen som jeg sover på. Fytti da var det nesten så jeg kastet ham ut av vinduet. Og jeg MÅ sove der. Helvettes dritunge. Men vi fikk vasket det bort og sånn, men uansett, fuck.
Uansett, gleder meg til ballet, se kjolen jeg får. Den blir nok ikke heeelt lik, men skal se noenlunde lik ut:



Ingen kommentarer: