tirsdag 10. februar 2009

Air Gear

Yeap, jeg har anime-mani, haha.
Så nå har jeg sett ferdig enda en serie.
Først tvang jeg meg til å se på den, for å "gi den en sjangs" og vel, den ble bare bedre etter hver episode. :3
Nå skal jeg fortelle litt:
Det er en gutt på tretten, som bor med en eldre jente, som fikk ansvaret for ham når hun var tretten ( da var gutten bare liten baby ), hun "fikk" ham av faren hennes. De bor sammen med tre andre jenter, Ringo (14) og hennes søstere på 17 og 11. Gutten heter Ikki, og i byen/ hele Japan er det noe som har tatt over hele ungdommenes interesse ( som internett for oss ) de heter Air Teck's (ser ut som rollerblades) bare at de har egen "kraft" og med dem kan man hoppe osv. Så fort han får tak i AT's begynner alle å skjønne hvor mye vinden "liker ham" så han vinner en kamp om et merke fra et annet team. Han har ofte sittet å sett på ei jente som heter Simca, hun begynner å like Ikki, men er veldig ertete som f.eks. at hun får alle de andre til å erkjenne ham som Baby Face. Ringo er forelsket i Ikki, i all hemmelighet, og er veldig redd for forholdet mellom Ikki og Simca. Ikki har to bestevenner, en blond lang gutt, og en liten feit - pervers, gris. Sammen lager de et team, med en stor feit annen person, som har utrolig mye musker egentlig. Og en gutt med to forskjellige - splittet - personligheter, den ene er snill og god, mens den andre er rappkjefta og voldelig. Denne gutten's snille side finner ut at han liker Ikki, så under en kamp, kysser de. ( Ikki er bevisstløs, så han vet foreløpig ikkeno' om det ) før neste morgnen.
Ikki blir en av de beste " AT riders" og kommer til slutt på likt nivå som de tre aller beste. Slik slutter det, og det er utrolig irriterende egentlig. :p Det er vel forsåvidt mer en gutte-serie. Etter min mening.





I dag kjeder jeg meg, så jeg tenkte å skrive mer, men det kommer i nytt inlegg.



Ingen kommentarer: