fredag 20. februar 2009

Vinterferie

Yepz, endelig feire. Diggdigg.
I dag sov jeg ikkeno' i det hele tatt om natten, så jeg satt heller å ordnet håret. Hah.
Etterpå dro jeg på skolen, hvor vi ble delt inn i grupper og min gruppe skulle se film, men jeg kom med en ukul gruppe. Eller alle jentene som jeg "henger" med var på andre gruppa. Men jeg hadde jo Renate, Marita, Joakim og Tommy. Heha. Vi så "Anne Frank's dagbok", som var ganske kjedelig. Yeayea. Etter skoledagen, så dro jeg hjem til min mor, og senere fikk jeg besøk av Hegepege, fordi hun skal dra på Søndag, til Teneriff, såeh, måtte ha en "avskjedskveld". Vi skulle se "A Cinderella Story" men jeg hadde så sukker-kick, at jeg trengte noe sukker, så vi lagde sjokolademilkshake først, så satt vi å så på filmen, etterpå kom mamma med pizza og godteri, så vi gomlet mens vi så "Den lille havfruen 3". Hah, så dro Hege og jeg kjeeeder meg. Vel, denne uka er det marken, og jeg skal svi av penger. YAY. Også, skal jeg vel få blogget litt om ballet som var på Onsdag. Må bare få litt bilder. Japp, det var vel det jeg hadde å si nå. Night! Byezbyez. (h)

Ingen kommentarer: