søndag 15. februar 2009

Disney on Ice

Jeg fant ut at jeg ikke har fått skrevet om da jeg og Hege var på Disney on Ice ö
Vi dro 15. januar, det startet kl.18.30
.Aller først skulle jeg og Therese dra, men hun kunne ikke, fordi bestemorendøde. Så jeg fikk med Hege i stede, og vi dro til byen etter skolen, og vi slet medbilletene så når kl ble rundt fire fikk vi panikk, men mamma kom medbillettene til slutt, så kom vi oss på timesekspressen, og videre til oslo spektrum.Da vi kom inn, så var det alt mulig crap som man kunne kjøpe, så aller først kjøptevi bare en slush hver, i en askepott-kopp (kjempesøt!) så satte vi å så på i en times tid.Det handlet om Disney-prinsessene, så var det pause. Og i pausa skulle vi på do,og jeg lover deg jeg har aldri sett en så stappa jente do. Jeez. Forresten, slushensmakte dritt, så jeg kastet ut resten av hva jeg hadde i koppen. Deretter kjøptejeg popcorn og sukkerspinn, rundt sukkerspinnet var det en krone, med mikke-musører på. tihi.





Hege med sukkerspinnet, popcornet og krona på hode.



Etter pausa så vi hele stykket av askepott. Da det var slutt, gikk vi tilbake for å rekke bussen, men var for sent ute, så vi måtte vente i en time, derfor kjøpte vi oss kakao og jeg kjøpte en muffin. :3




Når bussen kom, fant jeg ut at jeg hadde mistet lommeboka, med pengene som
Hege betalte oss billetten for, og retur-buss billetten min i. Heldigvis kom jeg på gratis
fordi jeg er så søt! (haha)

2 kommentarer:

neiog sa...

Ntåmen, var det en bra forestilling da? :)

Connie'jb sa...

Ja, det var det :)
det er utrolig hvor flinke noen er på skøyter. hah.